Aysemmmm Hanımlar bebek arabasi arıyorum durumumdan ötürü sıfır alamıyorum bebek arabasını satan uygun temiz varmı
Zuzuuu Aysemmmm E bebekte 800 e var sıfırı oradan bakabilirsin canım buradaki fiyatla sıfırını alırsın 😌
Aysemmmm Sakura-chan yanlış anlamayın pahalı derken bütçeme uygun değil anlamında söyledim bilirsiniz olmayinca olmuyo malesef
Meltemdgtkn Bende satıyorum bu model 650₺ olur Https://www.hepsiburada.com/wellgro-golden-horn-seyahat-sistem-bebek-arabasi-q3-travel-pm-HB000007I1W9
Sakura-chan Aysemmmm ben 1700 tl ye satan arkadaşa pahalı dedim sana demedim. 1700 tl ye koyduğu arabayı ben 700 tl den aldım.
Sibel_33 Sibel_33 biraz karışıkda yüklemek daha çok atarımda sürekli yüklüyrm happy kiddste hata veriyor paylaşmıyor