bnmyavrm oglumubeklerken ay bende gördüm onu doktor annenin blogunda. Sutum az bestlak kullanyrm ama oda etkili degl.doktorunuza sorarsanız yazar misinz bende merak ediykrm yan etkisi olurmu dye
oglumubeklerken bnmyavrm doktora gitmeyi pek düşünmüyorum bu günlerde ama arkadaşların tavsiyesi üzerine kullanıcam 😊
Ondina oglumubeklerken kadın doğum uzmanı tavsiyesi ile kullandım, fazlası idrarla atılır dedi kendisi. Sütü arttırıyor kesinlikle.
Dem oglumubeklerken sabah öğle ve akşam ikişer tablet yemekten sonra kullandım bende ilk doğum yaptığimda faydalı ve süt artırıcı zaten talep nedeni ile de fiyatı oldukça artmış
emirela Bende caresizlikten mamaya basladım 1 haftadır . Bebeğim doymuyor. Sütümü arttırmak için gözümü kararttım alacagım. İnşallah işe yarar ya. Adet olarak Cok fazla içiliyomus bu paraya hemen bitecek olması ne kötü 😔
oglumubeklerken emirela geçen gün meme reddine benzer birsey yaşadık e süt sağarım da artık her sağdığımda eskisi kadar bol gelmiyor yani sağmakla doymaz diye bende mama aldım gece de emmezse naparim düşüncesi ile. Zaten o gün bende gözümü karartıp aldım bakalım deniycem inşallah ise yarar.
endoplazmikretikulumiste emirela bir paket al bitir o ara zaten epey üretimin artmış olacak sonrasında almasanda tekrar protein ağırlıklı beslen hiçbişeyaoamıyorsan günde 2 adet yumurta haşlayıp tüket arada bulgur pilavı oda devamlılığı sağlayacaktır
Littlebird oglumubeklerken kızım 1 yaşına gelene kadar kullandım. Ben kullanırken 100 tlydi. Günde 3 defa 2 şer tablet kullanmak gerekiyor düzenli kullanımda çok güzel süt arttırıyor. Ayrıca b12 olduğu için içinde yorgunluk ve uykusuzluğa iyi geliyor
Metearasmom oglumubeklerken bende aldim yaklasik 10gun oldu kullanali faydasi var mi süt arttirdi mi bilemiyorum
oglumubeklerken Metearasmom belki yeni yeni etki etmeye başlar çünkü bi arkadaş 10.gun etki etmeye başlıyor yazmıştı