Selam kızlar. Solar brewer yeast with b12 vitaminini süt arttırıcı olarak kullanan var mı? Ben insagramda bi fenomende ve burda 1 2 kişide görmüştüm. Geçen hafta bir anlık bir gaflet ve sütüm mü yok acaba düşüncesi ile gözümü karartıp aldım 225 lira da para verdim. Ama sonra bi pişman oldum sanki. Kaç gündür hiç açmamıştım bile ama az önce açıp 1 tane içtim. Bunu kullanıp süt artırımına faydası olduğunu deneyimleyen var mı? Doktora sormak gerekir mi kullanmadan? Bana ve de sütüm aracılığıyla bebeğime bi yan etkisi olur mu acaba?