pnr-53 bebeğe göre değişiyor. Sütün yağ durumuna göre bile değişiyor. Ben 2,5 saatte bir beslerdim. Bebeğim isterdi. Klasik bir hesaplama var. Bebeğin kilosunı 150 ile çarpıp günde kaç öğün besliyorsanız o sayıya bölüyorsunuz. Aşağı yukarı tutuyor. Ben o seansta ne kadar çıktıysa poşetleyip atardım. Çözdürdükten sonra 24 saat içinde tüketilmesi gerekiyor