Adel123 zor gelmez mi hiç🥺 8 9 ay gibi 7 sağıma düştüm 11 aya doğru 6. Bu ara yetişmekte çok zorlanıyorum 5 e düşüyor bazen. Yanımda mutlaka bir yardımcım vardı(annem, kayınvalidem, eşim) onlar olmasa devam edemezdim. Bebeğim 4 aylıkken de işe başladım. Öyle çok özledim ki kesintisiz 4 saat uyumayı 😔 bebeğim ek gıdayı da sevmedi, hala yemiyor. Aslında 1 yaştan sonra sağımı iyice azaltıp mama takviyesi yapacaktım. Mamadan öyle çok nefret etti ki içi çıkarcasına öğürüyor, çaresiz kaldım. Sağmaya devam 😢 Allah hepimize kolaylık versin