Skyldrm memurum bende 2750 tl veriyorum. En geç 3te çıkıyor tüm resmi dini kar fırtına tatilinde izin veriyorum. Çocuk harici yemek yaptırıyorum kendi isteğiyle de günlük işlerimi yapıyor. Biraz daha ücretine zam istiyor gibi ama yüksek verirsem çalışmamın anlamı kalmadığını söylüyorum.