Masalingonunannesi Bilgili anneler bi sorum olcakti kizim artik büyüdü havalarda isinda disari cikiyoruz falan dışarda gürültü uyaran falan fazla oldugu icin emmek istemiyor emmeyimcede acıktığı icin huysuz oluyor bnde sadece dışarı çıktığımızda vermek icin mama alacağım bilgisiizm tecrubesizim kizim da hala ara ara gaz sorunu yasiyoruz hangi mamayi onerirsiniz bide uzerinde devam sutu mu yazıyor bu mamalarin mama yazmiyor mu ay cok karisik isler bunlar
Masalingonunannesi Esra_Deva sadece disari ciktigimizda vereceğim guzel emiyor ek gida aliyor normalde vermeyecehim
TheBaby tugbac Burda gaz yapmıyor diye yazılan mamalar sizin bebeğinizde yapabilir. Kendiniz deneyerek bulabilirsiniz. Ancak sürekli mama değişimide doğru değil. Her mamada 15 gün beklemelisiniz bağırsakların alışma süresi 15 çünkü
tugbac TheBaby yani şuan aptamil kullanıyorum, sma denersem 15 günden önce baska mama deneyemem mi? Zaten sürekli mama veren biri değilim, dışarı çıktığımda, uyusun istediğimde vs veriyorum.
Gungun_61 tugbac sizin bebeğe aptamil gaz yaptı mı ?yapmadıysa neden değişiyorsunuz ki?benim iki çocukta aptamil yedi sorun da olmadı.her çocukta yapcak diye bir şey yok kaldı ki her bebekte aynı olsa niye üretsinler satsınlar doktorlar uyarır zaten
tugbac Bir de Aptamil conformil varmış gaz yapmıyor diyorlar. Aptamil conformil mi denemeliyim sma mı? Deneyen var mı?
Meteninanasi tugbac 35 günlük daha tabi bugün gideceğim öğleden önce paylaşırım bide size tavsiyem mama verirken içine sab simplex damlatın gazını alıyor birazda olsun
Betulertugrul tugbac Sana şunu oneriyorum demek istemem. Dedigim gibi benim bebegime gaz yapmayan mama seninkine yapabilir. Ama sma genelde gaz yapmayan bi mama diye biliyorum. Kullanip gaz yapan az diye biliyorum. Birde 3 aylik olmasini bekleme canim. Muahakkak kendi gazini cikartacagi icin gaz problemi azalacaktir ama. Yazik bebişe. Bekleme sen okadar değiştir simdiden bence🙃
tugbac Betulertugrul yok 3 aydan kastım, 3 ay sonrasında gaz problemi bittiginde suan elimdeki aptamili kullanabilirim dimi? Çünkü gazını cıkarsbiliyor olucak. Yoksa zaten değiştireceğim. Sma mı denesem Aptamil conformil mi onu düşünüyorum
Semaelisa27 tugbac evet mamanın içine 1 çay kaşığı yağ koyuyorum. Eğer gaz damlası kullanıyorsanız fark etmişsinizdir onlarda bile zeytinyağı var. Hiç bir zararı olmaz yani
Slm1122 tugbac eğer kabız yapmadıysa değişme bence gaz illaki oluyor canım belli bi aya kadar ben değiştim bi sürü mama kabızlıktan kurtulmak için kabız olması daha kötü
tugbac Slm1122 aptamil conformil gaz yapmıyor diyorlar bunu duymuş muydunuz peki sma mı deneyeyim bunu mu kararsızım
Edanurkkeless tugbac Aptamil genel olarak gaz yapan bir mama zaten bu konuda en iyisi kesinlikle hipp combiotic
Slm1122 tugbac ben aptamil verdiğimde kabız oldu direk ve gaz çok fazlaydı gerçi bebeğim çok gazlıydı hipp aptamil bebelac gold ve bebelac nuteiconfor dan sonra sma optiproda karar kıldım hem az gaz yaptı hem kabızlığımıza iyi geldi sadece yeşil kaka sorunu yaptı onda da bi sorun olmaz heralde doktoruma demiştim bi yorum yapmamıştı başkada üstüne düşmedim canım sana tavsiyem biberona önce suyu koy sonra mamayı koy plastik yada tahta kaşıkla karıştır ağzını kapat ve çevir ilk başta hızlı akacak o zaman havası çıkcak biberonun içinde ki sonra damla damla olup durcak öyle verirsen gazı minimuma indirirsin😇
Betulertugrul tugbac kutuyu açmadıysan kullanirsin tabi. Actiysan olmaz canim. 3 hafta kullanim süresi var