Kızlar merhaba bebeğim 55 günlük. Nadiren mama veriyorum, dışarı çıktığımda emziremiyceksem vs. Burda okuduğum kadarıyla kimi bebeğime kilo yapmadı diyor, kimi kabız yaptı diyor ve başka mamalara geçiyor. Benim böyle bir sorunum yok. sadece gaz yapıyor. Şuan zaten bebeğimin gaz problemi var. Ekstra gaz yaptığı için mamayı değiştirmeli miyim, yoksa 3 aydan sonra gaz problemimiz azalmaya başladıkça hatta mümkünse biterse 🙏🏻🙏🏻 mamanın gaz yapmasının bir sıkıntısı olmaz mı? Her mama gaz yapmaz mı zaten? Ben aptamil kullanıyorum.