AbaSema 3 aya kadar almadı aventin emziğini sonra bigün aglıyor kızım naptıysam susmadı markalı emziği berdim tutmadı ucuz wee damaklı emzik verdim cokur cokur emmeye basladı inanamadım kızıma 15 gün oldu emiyor şükür
Gzdgzd bsrakse soothy siparişim geldi benim ve mutlu son emziği aldı😂😂 ama şöyle bişey var emzik ağır ağzından düşüyo onada bi çözüm bulursam tamamdır 👍
Gzdgzd Umudumccc ben etrafından kestim tekini biraz dışardan bakınca garip duruyo ama en azından tutabiliyo
Aybukealtintas Zumrab 300 tl mi 🤔 siz nerden Baktınz bu fiyatlara ki, Türkiyede resmi olarak satısı yok markanın zaten amerikadan getirip satıyorlar onlarda ortalama 2 li olarak 100 tl civarında, ben amerikadan getirtiyorum çifti 40 tl e falan geliyor
Zumrab Aybukealtintas https://m.n11.com/mam-yenidogan-bebek-emzigi-6adet-P355538287?gclsrc=aw.ds&&gclid=Cj0KCQjwsvrpBRCsARIsAKBR_0JwMQ8UBRaNuGFMXx0LVdxgDiCgVg5VAxtiWAytswE8JraJJjKx8OgaAt6nEALw_wcB
Zumrab Aybukealtintas https://m.n11.com/mam-yenidogan-bebek-emzigi-6adet-P355538287?gclsrc=aw.ds&&gclid=Cj0KCQjwsvrpBRCsARIsAKBR_0JwMQ8UBRaNuGFMXx0LVdxgDiCgVg5VAxtiWAytswE8JraJJjKx8OgaAt6nEALw_wcB
Rose21 Zumrab benim de goguslerimden kan aktı. Ben sizi suclamiyorum. Fikir belirttim ve sordum bundan dolayı mı diye? Inanın bazı anneler görüyorum kendi keyfi daha önemli. Lafım size değil. Siz bilirsiniz tabi ki. Aldığım eğitime dayanarak tavsiyede bulundum. Sonra neden beni emmiyor demeyin.
Rose21 Zumrab bakın ben eğitimle konuşuyorum. Düz düşünmediğim için mi bana bu tepkiniz ve siniriniz? :) Bence coookkkkk yanlış düşünüyorsunuz. Binlerce profesör doktoru yok sayıp iddialarda bulunuyorsunuz. MALESEF KI EMZİK MEMEYI AZ EMMEYE SEBEP OLUR. ILLA VERECEĞİM DERSENIZ KONTROLLÜ SADECE UYKUDA VERINİZ. MALESEF MALESEF KI EMZİK SÜTTEN SOGUTUR ASIRI KULLANILIRSA. Gerisi sizin tercihiniz ama.lutfen atıp tutmayın. Lütfen lütfen! Iddialarda asla bulunmayın. O anne memesine yakın emzik daha hiç üretilmedi zira etten olması lazım. Sevgiler...
Rose21 MESoydan siz doğru olanı yapmışsınız tebrik ederim. Mucaledenize hayran kaldım. Olması gereken budur zorlansanız da...
MESoydan Rose21 teşekkür ederim işte napalım mecbur bir şekilde anne olunca insan durumu kurtarmaya çabalıyor haliyle🙏🏼
Aybukealtintas Zumrab bunun fiyatı gayet iyi yalnız Türkiye için çünkü 6 adet var yani 3 kutu demek her kutuda 2 emzik oluyor