Canım ben Doğum Yaptığım da 40’ın çıkana kadar sadece nüfus cüzdanı ve aşısı için gittim yanında oğlumun diğer günler hiçbir zaman dışarı çıkmadıg kırkım çıktıktan sonra ki günler dışarı çıktım öyle yoruldum Öyle sırtım Terledi ki inanır mısın canım avmye gittik o gün doğumdan sonra kıyafetlerimi olmuyordu gittiğimde hiç uyumadı yarım saatte 1 emmek istedi Sürekli ağladı birde emzirme odası üçüncü katta Asansör bekle çık derken Aşıya giderken de öyle genel kontrollerine giderken öyle Bazen gerçekten kurtarıcı olabiliyor bir de her zaman Yanımda işim olmadığı zaman çalıştığı zaman çok zor oluyordu neticeden bir bayanın yanında tek başına veya birisinin olması Farklı oluyor yanındaki insan yardımcı oluyor Başıma bir yere gidemez Olmuştum sürekli emmek istiyordu oğlum evde veya rahat olduğum yerlerde sürekli emziriyorum maşallah barekallah çok şükür emmeyi çok seven bir Bebek oğlum ama dışarıda çok muzdarip kaldım lavobaya bile gidemez olmuştum ağlamasını hiç istemiyorum ve elimden geldiği kadar hiç ağlatmamaya çalışıyorum birsürü emzik denedim tutmadı 3 ay ara verdim emziye çünkü içini övüyordu hiç zorlamak istemedi eşim avent alınca denedik çok memnun kaldım çok şükür