Almilamm_21 ay gece emmeye kalkmasında sabah erken kalksın ya 🤦🏻♀️ Benimki de 33 haftalık doğdu gece emmek için kalkıp emip yatıyor sabahta 6 da ayaktayoz. En azından 12 den sabah 6 ya kdar deliksiz uyusa ben sorun etmicrm valla ama uykum çok bölünüyor bir de sın günlerde gözğ kapalı sütğ emdikten sonda böyle tırmanmaya yüz üstü dönmeye çalışıyor sinirim bozuluyor gece gece