Selin3561 Selen16 benim de aynı kac tane post açtım salgın varmış bogaz enfeksiyonu agumentin verdı bana 1 haftadır kullanıyorum hıc gecmedı dün gıttın iğne verdi ve çok eklem agrısı yapıyor bana
Asenam16 Selin3561 bebekle uğraşmaktan eklem ağrısı olsada hissetmiyorum valla, gece yatağa yatınca bütün vücudum ağrıo, sanki üstümden tır geçmiş gibi 😩
Tuba11 Asenam16 Benimde aynı 1 aydır hem boğazım hem sesim yok. Sesim kısıldı geldi geri kasıldı suan da geldi ama kalın çıkıyor. Ne yapcam bilmiyorum
Asenam16 Tuba11 noluo böyle yahu 🤦🏻♀️herkesin boğazı aynı gibi, benim eşimde aynı, sizde ne durumlar, eşinde varmı hastalık
Tuba11 Asenam16 yok canım eşimde bişey yok ama bebeğim aynı benim gibi oda bu aralar işte ilaç falan kullaniyoruz