Ay 1 ay oldu ya hala boğazım ağrıyor, 1 ay önce dondurma yedim, sanırım o yüzden oldu, hala ağrıyo ya Allahım yarabbim. Sıcak yeşil çay içiyorum, ilaç içiyorum yok geçmio arkadaş ya, ne biçim şey bu. Varmı uzun zamandır boğazı ağrıyan benim gibi 🥺 yarın yine Dr a gitcem 😭 o yetmezmiş gibi bide bugün damağım acıo, küçük Bi yer şiş biraz. Ne oluyo bana ya 😞