Dondurmalikahve komut alıyor gel deyince geliyor al deyince alır alkış bay bay var çak Yapar kaç
Yaşındasın deyince 1 yapar ve bir der baba nerde deyince gitti der burnun nerde deyince burnunu gösterir Allah kaç deyince 1 yapar çirkin ol deyince suratını büzüştürür elindeki birşeyi at deyince atar ve attım der herşeyi sorar bu der işaret parmağını kullanır birşey istediğinde ne istiyorsun göster dediğimde işaret parmağını kullanıp gösterir odadan çıkınca ağlayıp hemen peşimizden geliyor kendi halinde bir çocuk değil yani aklıma gelenler bunlar yani endişelenmelimiyim? Yada bir uzamana götürmelimiyim