elifsrbs ALperenim sıvı olarak mı yapıyor bir de az az yapıyor siz hemen değiştiriyorsunuz da mı 6-7 defa olmuş oluyor eğer aksiyse bana fazla gibi geldi bi doktorunuza danışın derim ishal olmasın yavrucak
ALperenim elifsrbs wallaha cnm çok sıvı deil ama balgamlı gbi bilemedimki ishal mi deil mi.. bizim bebek biraz biLe yapsa onu deiştirtmeden susmaz ..
AfraZeynep ALperenim Canım bizde 3 aylığız gün bir kere yada iki günde bir kere yapıyor 2 günü geçmedi 6-7 kere yapıyordu 2 aylıkken sonra yavaş yavaş azaldı kakası bilmiyorum hangisi normal benim de ilk bebeğim 🤷🏻♀️
ALperenim AfraZeynep İnan canm Bnde bilmiyorum yha anne olmak çok zor herşeyden korkar oldum iyice .. yapsa mı iyi yapmasa mı çözemedim .. 🙄
nilbuglem ALperenim benim bebeğimde kakasını çok yapıyor ve sümüksü yapısı çok fazlalaşmıştı kaka resimlerini çekip alerji doktoruna götürdüm maalesef alerji çoktı
ALperenim nilbuglem ayyy İnşaAllah değildir ya şimdi Bnde korktum.. her zmn deil arada sümüksü oluyor .. özellikle Bn karpuz ve kavun yediğimde.. kontrolümüz war 1ine Bnde soracağım doktora bakalım N diecek ..
nilbuglem ALperenim inşallahh 🙏🏻 Bizim çok fazlaydı ve kakada gizli kan testimizde pozitif çıktı maalesef ben kakasında kan görmesem bile varmış..
nhlnhl dnzwsw sadece anne sütü alıyorsa normalmiş. Benim bebeğim 5. Gününde yaptı. Zeytinyağıyla uyar falan diyenler olur. Bebeğin huzursuz olursa uyar kaka yapmadı diye değil. Yoksa benek ona alışıyormuş ve kaka yapmayı öğrenemiyormuş. Ben bekledim ve 5. gün sonunda kabız bile değildi. 👍🙏🏻
Gyed ALperenim benim Kız 3 ay 2 günlük 6 günü buluyor kaka yapması beslenemediği anlamına mi gelir kaç kilo seninki
ALperenim Gyed wallaha cnm bilmiyorum onu ya beslendiğini kilo alıyorsa ordan anlayabilirsin bu kaka deişkenlik gösteriyor bebekten bebeğe .. 2 AyLıkken baktılar kiloya en son 5 kiloyduk şimdi 3 aylık oldu tkrar kontrole gidecgiz bkalım kaç olmuş orda anlaşılacak herşy ..
Merveakyildiz Mama ile beslenendede normal sayı düşmesi bebek anca sindiriyor sürekli sıvı kaka yaparsa beslenemez tam olduğu gibi gider kakayla besin. Benim bebeğim 4 aylık 2. Aydan beri mamayla besleniyor iki günde bir yapıyor normal yani canınızı sıkmayın
Merveakyildiz Mama ile beslenendede normal sayı düşmesi bebek anca sindiriyor sürekli sıvı kaka yaparsa beslenemez tam olduğu gibi gider kakayla besin. Benim bebeğim 4 aylık 2. Aydan beri mamayla besleniyor iki günde bir yapıyor normal yani canınızı sıkmayın
Merveakyildiz [silindi] Mama ile beslenendede normal sayı düşmesi bebek anca sindiriyor sürekli sıvı kaka yaparsa beslenemez tam olduğu gibi gider kakayla besin. Benim bebeğim 4 aylık 2. Aydan beri mamayla besleniyor iki günde bir yapıyor normal yani canınızı sıkmayın
Merveakyildiz [silindi] Mama ile beslenendede normal sayı düşmesi bebek anca sindiriyor sürekli sıvı kaka yaparsa beslenemez tam olduğu gibi gider kakayla besin. Benim bebeğim 4 aylık 2. Aydan beri mamayla besleniyor iki günde bir yapıyor normal yani canınızı sıkmayın ALperenim
[silindi] Merveakyildiz ben de yaradığının farkına vardım gerçekten ama kıvamı konusunda sütten farklı olunca biraz tedirginim
ALperenim Gyed elhamdulillah şükr iyiydi cnm doktr güzel dedi ama şimdi bilmiyorm kaç olduğunu çok kaka ypıyor kilo almıyor gibi geliyor ondan soruyorum N ypabilirm die
GmzSnn ALperenim bağırsakları hızlı çalışıyodur benm oğlanda öyle 6/7 aya kadar günde çok kez yapıyodu ama hergün 6/7 ise bi doktora danışın ishal olabilir
AselG ALperenim günde 10 kere de yapabilir 1kerede hiç kere de😁 10 günde yapmayabilir demişti doktorumuz 🤷🏻♀️