dnzwsw sadece anne sütü alıyorsa normalmiş. Benim bebeğim 5. Gününde yaptı. Zeytinyağıyla uyar falan diyenler olur. Bebeğin huzursuz olursa uyar kaka yapmadı diye değil. Yoksa benek ona alışıyormuş ve kaka yapmayı öğrenemiyormuş. Ben bekledim ve 5. gün sonunda kabız bile değildi. 👍🙏🏻