BelisNira çok geçmiş olsun bizde kızım 13 aylıkken yaşamıştık çok kötü bir durum canim ya inşallah hemen atlatır, kızım sürekli su içiyordu benim o yüzden susuz kalmadı bu çok önemli sende sık sık emzir istersen ve bu şekilde doktorun sizi göndermemesi gerekirdi, serum takviyesi yapılması lazım