Merhaba güzel anneler bugün kızımda rotavirüs olduğunu öğrendım çok hasta ishal kusma halsızlık. Doktora gittik 15 yerınden deldiler yavrumu damar yolu bulamadılar eve gönderdıler ilaç verın dedıler ama aynı zaman da susuz da kalmış sizce ne yapayım başka doktora mı gideyım yoksa geçer mi evde bekleyım mi 🥹