HasanEralp mutluuanneee önceliğim hap meme vermek oldu o şekilde yapıyorum bir damla bile gelse yararlı. Yetmediği zaman biberonu veriyorum. Bazen biberonun ardına belki süt olmuştur diye tekrar meme veriyorum
HasanEralp ddm-tekin bende emzirmeyi hiç bırakmayacam süt gelmese bile bir umut belki gelebilir diye. Evet sezaryende geç geliyormuş ama iki hafta olacak gelmedi tam olarak 😔inşallah hemen gelir
ddm-tekin HasanEralp benimki 1 ay sonra tam anlamıyla geldi mamayı ancak o zaman kesebildim daha erken bile sizinki 😊 ayrıca humananın süt arttırıcı çayından 2 3 fincan içiyordum faydasını görüyordum deneyebilirsiniz 🌸
HasanEralp Dondurmalikahve evet ulaşmıştı. 4000 gr doğmuştu , doğduğunda doktorum 200-300 ü şişlik demişti. Bir hafta sonraki kontrolde 4100 çıkmıştı
HasanEralp Ninfea gözünün beyazının kenarlarında çok aç kaldı iki gün önce doktor sarılığının normal olduğunu söyledi
HasanEralp ddm-tekin humana still, rezene, pekmezli su, şekerli su, lokum, günde yaklaşık 5 litre su ve sağlık ocağının vermiş olduğu bestlak isminde süt arttırıcı damlasını kullanıyorum. Bunları gün içerisinde 4-5 kez yapıyorum ama sütüm az😔
Merve5306 HasanEralp Öncelikle 2 saatte bir alarm kurup emzirin sarılığı tamamen geçene kadar. Ben o günlerde 30cc veriyordum doktorum bir formül üzerinden hesaplamıştı. Süt artırmak için ise sütü olmayan bir arkadaşın postu var az önce yazdım onu okuyabilirsin. Hastane tipi pompayı kesinlikle tavsiye ediyorum. Humana süt artırıcı çay alabilirsin eczaneden. 3lt su. Komposto( özellikle ayva)
HasanEralp Merve5306 baby plus ın elektrikli pompasını aldım ancak göğüs uçlarım daha tam iyileşmediği için cesaret edip sağamıyorum😔
ddm-tekin HasanEralp öyle düşünmeyin siz. Gerçekten süt konusunda inanç çok önemli. Sütüm dolup taşıyor bebeğimi doyuruyor diyerek, sadece bebeğinizle siz ten tene temas ederek emzirim aradaki farkı göreceksiniz 🌸 inanın önemli olan bebeğinizin doyması ben çok direndim mama için sarılık oldu sonra da mama verdik o zamanlar öyle umutsuzdum ki beni emmeyi bırakacak deyip duruyordum moralim çok bozuluyordu ne zaman ki olumlu düşünüp sütüme güvendim o zaman artmaya başladığını fark ettim
Merve5306 HasanEralp göğüs ucu için denemediğim şey kalmadı. Sarı kantaron susam yağı ve lansinoh göğüs ucu kremi kullandım. Doktorum lansinohu çok tavsiye etti.ama bana göre en etkili olan bunları sürdükten sonra taktığım delikli hava alan kapaklardı. Bir yere değip tahriş olmasını önlediler. Bir haftada da iyileşti. Bu pompaları da deneyin başta acıtıyor ama sonra alışıyorsunuz.
Sedanindenizi HasanEralp Oncelikle annelik seruvenine hos geldiniz bu sut yetiyor, yetniyor mevzusu bebis 6 aylik olana kadar surecek. Gelelim 90cc ve 12 gunluk bebege ve 5csaat uykuya 90 cc cok fazla cok fazka ictigi icin cok uyuyor 90 cc yi sindirnesi cok zor. Emzirdiktdn sonra 30 cc ya da 60 cc teklif edin ictigi kadarini icsin 2 saat uyusun ve 2 saat sonra tekrar emzir. 💕