mavisinannesi17 Annelerin duası kabul olurmuş benim için lütfen dua edin iyi bir doğum yaşayıp ayaklanayım. Yanımda kalacak eşimden başka kimsem yok, eve gelince her şeyi kendim yapacağım.
Hastane olarak uğraşmaktan çok sıkıldım. Farabiyide düşündüm inanılmaz kalabalıkmış dün acildeydim gatih devletin ilk kez yetşkin ve çocuk müşahedelerini gördüm çok güzel 👍 yani normal ameliyatlarda da iyi olan hastane doğumda neden kötü olsun diyorum.. o kadar karmakarışığım ki.. Doğum nasıl olucak diyede korkuyorum bazen doğuramamaktan da korkuyorum😔 İnşallah fatih devlet yolunda gider..