Maviboncuk3 ya bırak o hastaneyi canım saçmalıyolar iyice ben oraya gittim 33 haftama kadar sonra bana demesinler mi sen normal yapcaksın araştırmaya git diye neden dedim doktorumz sadece sezeryana giriyomış normal doğum yaptıran doktor yokmuş sonra azıcık sancım oldu gittim acilden bana buraya gelmeyin doktorumuz yok ebe var dediler bidaha da gitmedim yüzyılda doğurdum