Fs10 bnmkinide hesaplayın lütfen. :( çok huysuz 4. Ay aşısından sonra bütün düzen bozuldu emmerken ağlama kucakta bile durmuyor çoğu zamn. İnliyor kndini sıkıyor anca oynayıp konuşursam sakinleşip gülüyr. Bırakınca yine aynı :( 18 nisan beklenn tarih. 27 mart doğumlu erkk bebek