Madam stillwasser neyse bir defalık olmuş bubtatz şeylerin zararı birikim ve süreç içinde ortaya çıkıyor zaten bundan sonra içmeyin en azından
madrefelice Ben hamilelikten önce içerdim hamile kalınca bıraktım doğuruncada günde bir tame içiyorum hem kendimi ödüllendirmiş oluyorum hemde çok az olduğu için içim rahat birde içince 2 saat emzirmiyorum oldu bitti 😂