stillwasser Kizlar 1 tane sigara ictim normalde icmiyorum suan huzursuzum sizce süte bi zarari olmuşumdur
Minibabyy stillwasser bence içme ben içtim bırakamadım kızım memeyi biraktı emmek istemiyor sütünün tadı da bozuluyomus doktor tamamen süte geçiyo demişti
Pasaannesiiii stillwasser olmuştur, duygumuz dahi süte yansıyor elinizden geldiği kadar tutun kendinizi🌸
stillwasser Derya52 bende o şekilde hamile olduğumu duyduğum an biraktim ama bugun bitane canim istedi ictim üzgünüm
Sibel43- stillwasser ne yerseniz ne icerseniz sute gecer bunu bebeginize yapmayin ne olur anne sutunde paraben bile bulunmus yani hersey ama hersey geciyor bir ayristirici yok malesef
stillwasser Sibel43- evet biliyorum ama zaten normalinde içen biri değilim sadece 1 tane ictim malesef uzgunum su an
Derya52 stillwasser anladım eleştirmek değil zaten amacım, insAllah bidaha içmeyin bitaneden bişey olmaz diyelim, hemen emzirmeyin yada bidaha içerseniz.
Kbrbisi28 stillwasser ondan bir zarar gelmez canim surekli kullanim sutun protein degerini dusurur kilo alimini zayiflatir doktorum bana oyle demisti
Madam stillwasser bir taneden bişey olur mu bilmiyorum ama emziren annenin sigara içmesi ani bebek ölümlerine sebep oluyormuş devam etmeyin bebeğiniz için elif pınar çakır isimli çocuk doktorunun bebekler ne ister isimli kitabında okumuştum sanırım
stillwasser Madam ben sigara kullanan biri değilim bugun sadece 1.kereye.mahsus ictim yani devamı olan bisey degil
Madam stillwasser yani devam ettirmeyin tabi yinede zararı var içtikten bir süre sonra emzirecekseniz ilk sütüde sağıp atın zararlı ilaç kullanmış mantığı gibi ama yinede kullanmamak en güzeli
stillwasser Madam malesef sagdigim sutu dokemedim bebek ac kalirdi yoksa sadece 3.saat.sonra emzirdim
Madam stillwasser neyse bir defalık olmuş bubtatz şeylerin zararı birikim ve süreç içinde ortaya çıkıyor zaten bundan sonra içmeyin en azından