nefesinannesi33 Mira06 bende böyleydi. Birde benimki yara olmuştu ağlıyordum emzimrek istemiyordum ama geçti çok şükür sık dişini geçecek diye düşün
Sontvbukucu Mira06 memede uyuyordu 3 aya kadar çok normal sabırla büyümesini bekleyeceksin. Agzindan meme cikinca uyanıp ağlıyordu emzik de almıyordu.