Mira06 buraya size akıl vermeye büyükler gibi gıcık etmeye gelmedim ama bazen bazı insanların tecrübeleri sizi rahatlatabilir ve gerçekten halinize şükredin keske benimde beneğim beni emse ve hiç gitmese benden diyen annelerden biriyim aslında o kadwr özel bir şey yaşıyosunuz ki anlatamam. Emmese bir dert emmese bir dert orası ayrı ama benim bebeğim neredeyse hiç ememedi ve o kadar çok istedimki emmesini şimdi buradan biti çıkar amaaan mamada aynı şey bosver der ama emziremediğim için çok psikolojimin bozulduğu günler oldu beni neden sevmiyor yada yetememe duygusu ya da anneliğini sorgulama gibi daha 3 aylığız bu arada tabiki yorucudur sürekli memede olması kolunuz yoruluyordur ama benim gibi saçma psikolojik savaşlar vermiyorsunuz en azından bir de bu tarafından bakın umarım yazdıklarımı yanlış anlamazsınız sevgiler😍❤️