bukaga Bebek123- cok geçmiş olsun rabbim Şafi adıyla tez sifa versin insallah, hangi belirtilerle süphelendiniz yürüme ve sağ eğim hariç kilo azlıgı ateş vs olur muydu ? kac aylık?
Bebek123- bukaga teşekkür edeeim, hayır ates kilo azlığı olmadı hiç. Sadece 2 belirti verdi bizde. Yürüme bozukluğu ve boynunu sağa eymesi. Diğer belietileride kusma gözlerde kayma vs gibi ama bizde bu belirtiler hiç olmadı.
bukaga defmommy her iki kulaktada mı? Bu oluyormus usg ile takip ediliyor. Kac cm biliyormmusunuz baktırdınız mı?
defmommy bukaga evet iki tarafta da var baktırdık bir kez antibiyotik verdi ama kızım asla içmiyor o şekilde duruyor tekrar gitmedik doktora
Bebek123- Goktugunannesi1234 İnşallah, tek isteğim hiç kemoterapi radyoterapi ihtiyacı olmaması🙏 teşekkür ederim 🌼
bukaga Bebek123- rabbim kurtarmış olsun geçmiş gitmiş olsun insallah 🙏🏻 Dualarım seninle canım, peki siz kafasını düzelttiğinizde düzelebiliyor muydu ? Ya da istedgnde düzeltiyor muydu kendi?
Mutlucocuklar Bebek123- Merhaba, öncelikle çok çok geçmiş olsun, oğlum da 21 aylıkken beyinciksapı tümörü nedeniyle 14 şubatta ameliyat oldu, 45 gün sonra 2.ameliyatını oldu, aynı belirtiler vardı bizde de. Sizinle özelden iletişime geçmek isterim?
Bebek123- Mutlucocuklar tabiki özel mesaj atabilirsiniz burdan instagram adresinizi yazarsaniz takip ederim hemen
bukaga Mutlucocuklar cok geçmiş olsun insallah size de sormak isterim kafasınj sağa yatırması bariz miydi acaba yoksa istedgnde düzeltiyor muydu? Tortikollis gibi mi ?
Mutlucocuklar Bebek123- buraya yeni üye olduğum için malesef size özelden nereden mesaj atabileceğimi bilmiyorum; bana yazar mısınız
Bebek123- bukaga ben elimle duz tutunca tutabiliyordu tabiki. Ama elimi cekince geri ayni pozisyonu aliyordu. Kafa ici basincindan kaynaklaniyormus kafasini eymeside zaten
Mutlucocuklar bukaga düzeltmiyordu, sağ sola da döndüremiyordu; bi tarafa bakacağında gövdeden dönüyordu; gece uykuyu bölen ağlamalar çoktu;
Glcnbc Bebek123- Allah’ım meleğimizin yanında olsun ona şifa versin inş! Rabbim kimseyi evlatla sınamasın inş🤲🏼🤲🏼🤲🏼