Dorukpasa Kesinlikle yargılamak istemiyorum kimse kimin ne yaşadığını bilmez ama kendinize gelin lütfen o bebeği siz yaptınız ve dünyaya getirdiniz yazık günah kendi başına bırakıyorum konuşmuyorum ne demek çok üzüldüm bebeğinize benimde 11 aylık oğlum var bir an onu düşündüm çiçek bile ilgisizlikten sevgisizlikten solar lütfen sevgi gösterin ilgilenin ve bir an önce tedavi olun bebeğinizin temelleri ilk 3 yaşta atılır ilk 3 yaşa kadar patron bebektir çünkü düşünemezler sadece ilgi sevgi ve oyun isterler çok üzüldüm bu yazıyı okuyunca gerçekten lütfen onu sevgisiz bırakmayın sizin kanınız canınız allahım size de sağlık güç kuvvet versin