Kızlar belki komik gelecek ama oglum benim psikolojimi ciddi anlamda bozdu hem ona hem kendime hem eşime zarar veriyorum. Kendimi hiç iyi görmüyorum sadece pişmanlık duygusu yaşıyorum bu sebepten psikoloğa gitmek istiyorum. Ama ilaç alıp sersemlemek istemiyorum psikoloğa mı psikiyatriye mi gitmeliyim?