cicekannesi10 1 yaş daha uygun olur oturması rahat olması açısından ama alınmış alınmıştır nasipse bu yaz rahat edersiniz o da geldikçe alışır kemerleri bağlayın aniden kalkiyorlar Allah korusun insna hiç anlamıyor kalksalar çünkü müziğinde hozmustu oglum firmadan tekrar aldim müzikleri ile alışır iyice binmeye😄