cicekannesi10 Ebeveyn kontrollü itmeli bisiklet kullanan var mı su pandali falan olanlar kızım 8 aylık almayı düşünüyorum havalarda ısındı iyi olur diye düşünüyorum da kullananlar fikir verebilir mi
Epifenomen-gkc cicekannesi10 ben kullanıyorum 17 aylıkken almıştım 2 aydır kullanıyoruz. Sarı panda aldım baby hope pahalı modelleri almak istemedim çünkü kızım çok hareketli bunu bile binmek istemiyor itmek istiyor
Madam cicekannesi10 bizde var baby hope oğlum 15 aylık 5,6 aydır kullanıyoruz seviyor oğlum baya pratik oluyor birde
paramedikanne cicekannesi10 canım kesinlikle tavsiye ediyorum, iki aydır kullanıyorum oğlum cok seviyor ve cok hafif kullanışlı , kolay yani her yere onunla gidiyoruz🥰👍
Madam cicekannesi10 bence erken değil belki bir ay daha beklesem daha iyi olabilir kemeri var çünkü oğlum baya dik duruyordu dengesini sağlıyordu otururken kaldırıma falan çıkarken de çok yüksek değilse aynı bebek arabası mantığında tuttuğun yerden biraz ağırlık basınca ön tekeri kalkıyor
Yldrm3105 cicekannesi10 cicekannesi10 babyhope hello kitty kullanıyorum 11 aylıkken aldık kızım çok seviyor bebek arabasından daha rahat ve mutlu içinde
minikmelegimmmm cicekannesi10 bugun sıparıs verdık trendyolda sarı panda 430 lira dusunenler ıcın yazayım dedım bakalım ınsallah begenırız 10 aylık kızım sevecek dıye düşünüyorum 😻
cicekannesi10 minikmelegimmmm bende aldım 8 buçuk aylık sevdi ama sanırım daha erken bir tık büyük geldi
Winnithepooh cicekannesi10 merhaba baya gün olmuş ama biz 18 aylıkken aldik geç kalmışız dedim şu an 33 aylık hala aktif kullanırız pazara markete sahile gideriz çok rahat ettin ve eşya taşırım onla arka kisminda rahat edersiniz fiyatlarj artmıştır hersey gbi ama beklemeyin alın derim 😄
cicekannesi10 Winnithepooh bende aldım 8 buçuk aylık sevdi ama sanırım daha erken bir tık büyük geldi
Winnithepooh cicekannesi10 1 yaş daha uygun olur oturması rahat olması açısından ama alınmış alınmıştır nasipse bu yaz rahat edersiniz o da geldikçe alışır kemerleri bağlayın aniden kalkiyorlar Allah korusun insna hiç anlamıyor kalksalar çünkü müziğinde hozmustu oglum firmadan tekrar aldim müzikleri ile alışır iyice binmeye😄