Wonderful_mom Mayıs 22 hangi şehirdesiniz? 😢 çok fazla böyle sarmak bebeği terletir onların ter bezleri gelişmediği için kendilerini soğutamazlar da ondan sonra havale geçirirler… Allah korusun 3 aya kadar kendinizden 1 kat fazla giydirin benim Eylül sonu doğdu iç zıbın uzun kollu tulum çorap giydirip üzerine penye pamuklu battaniye örtüyordum eldiveni doktorum kesinlikle çıkarın bebeğe kötülük yapıyorsunuz demişti hemen çıkardım 15 günlükken merak etme bebekler çok Zeki gözüne sokmaz onun da canı kıymetli bol bol çiziyorlar kendilerini sonra çizmemeyi öğreniyorlar zaten öğrenmeleri içim önce çizmeleri lazım şapka hiç takmadım desem yeridir.