Nur234 canım ılk bebegım emmedı yaklasık 2yasına kadar mama kullandık. Sımdı 2.bebegım oldu oda saglık sorunlarından ememedi oda 4 aydır mamayla beslenıyor.. ne yapsaydık yani cocuklar ac mı kalsaydı? İlk bebegımde bana da cok dedıler emzırmedın vırt zırt. Ilk baslarda anlatmaya calısıyordum sonra sonra bakdmkı her onune gelen konusuyor. Evet emzırmedım gögüslerim sarkmasın diye, babasının parası cok oğlum lüks takılıp mama yemek istedi o yemıcekde kım yicek gib gibi ters cevaplar vermeye baslayınca kımse agzını acamadı