Nur234 Bizde kendi kafamıza göre mama kullanmıyoruz neticede , ama her yerde mama zehir mama söyle mama böyle insan kendini eksik hissediyor . Mama kullanan varmı bebeğine , zararını gören var mı ? Bir ben mi eksik hissediyorum kendimi
Mariposa Nur234 niye zehir olsun ya tövbe Estağfirullah, ben bebekken meme emmemişim 1 yaşıma kadar aptamil mama kullanmış annem çok şükür bi rahatsızlığım da yok.. boyle milleti bilgisizce dolduruyorlar gicik oluyorum ya
Fusun_c Nur234 ben mama vermiyorum ama ben mamayla büyümüşüm gayette sağlıklıyım benimde sütüm olmasa mama verecektim sonuçta hiç öyle hissetmeyin insanlar saçma konuşuyor cahillik işte 🤦♀️
Merveediz18 Nur234 ben kullanıyorum ilk 4 ay sadece anne sütü aldı şuan 6 aylık 2 aydır mama veriyorum covıd geçirdim sütüm o günden sonra ne yaptıysam artmadı mecburum yani çocuk aç mı kalsın benım çevremde de herkes mama verme sütün yok mu diye baskı yapıyor ama ne yapabiliriz ? Hipp mama kullanıyorum içerik olarak en temizi oymuş
Zlm Nur234 salak onlar boşver benim kızım mama ile büyüdü gayette sağlıklı çok şükür ne yapalım çocuğa kelle paça mi yedirelim
aylinbb lütfen böyle şeylere takılmayın. mamalar bebekler için üretilmiş gıdalarda. mamalar üretilmeden önce ne kadar bebek açlıktan ölmüş biraz araştırsınlar bir zahmet. herkes emziremiyor veya emzirmek zorunda değil. mama verme diyenlerin önerisi neymiş pirinç unundan su yapmak mı?
Merveediz18 aylinbb kesınlıkle pirinç unu versek daha sağlıklı diyecekler sanki biz istemez miydik emzirmek sağlık ocağı doktoru Bile bana diyor ki anne sütü ver mama verme e çocuk doymuyor ağlıyor diyorum ileri de meslek seçimini bile etkiler diyor bana ama aç kalsa zayıflasa sorun olmaz onun diyişiyle
Gryffindor Merveediz18 Ay ne alaka ya 😃😃 keşke o da mama yeseymiş de meslek seçimini etkileyip doktor olmasaymış. Duyduğum en saçma şeylerden biri olabilir 😃ilerde oğlum “ Hayır anne ben savcı olamam çünkü içimdeki Aptamil tanecikleri izin vermiyor”😃😃 diyormuş bir de 😃
aylinbb Merveediz18 ya ben sizin yerinizde olsam hemen cimere yazarım. bu nasıl bir doktor bu önerileri yüzünden bir bebeğe bir şey olsa ne olacak. ne meslek seçimine etki edecekmiş mama ya saçma sapan yorumlar
oglumubeklerken Merveediz18 tabi canım bizim yediğimiz kuru fasulyeler de verdiğimiz kararları etkiliyor ya zaten töbe töbe
Gnss123 Nur234 bebeğime bir damla anne sütü veremedim sanki insanlar bebeğime zehir veriyormuşum gibi tavırlarını bende anlamıyorum emziremiyorsam mama kullanmadan ek gıdaya geçmemi bekliyorlar herhalde cok zor biri der su ver biri der yemeğin suyundan ver biri emziği şekere batırmaya çalışır biri çaya ekmek doğra ver 2 aylık bebeğe bıktım herkes her şeyi çok biliyor sinirlendim yine
Umayada- Gnss123 Nur8190 Sana sarılmak istedim 😔 şuan aynı şeyleri yaşıyorum bebeğimi 1 ay emzirebildim doğumum sezeryanla oldu covid oldum doğuma acil alındım. Öncesinde göğsümde kitleler vardı önemsemedim bişey olmaz diye 6 ayda bir kontrolüm vardı hamile kalınca bıraktım kontrole gitmeyi. Neyse sonra 3 gün sonra sütüm geldi. Göğüs uçlarım yok çabaladım uğraştım sağdım biberonla verdim bebeğimi göğsümü tutturmak için saatlerce uğraştım o ağladı ben ağladım göğsüm açıldı açık yara oldu doktor göğsünü verme sağıp ver dedi. Kalktım 3 saatte bir sağıp verdim. Daha sonra mastit oldum. Ondan sonra genel cerraha gittim göğüsteki kitlelerin büyümüş makinayla sağmaktan kitlelerde kanama olmuş artık emzirme sağmada dedi. Çok üzüldüm ağladım çabaladım ama olmadı olmadı. Mamaya başladık hala vicdan azabı çekiyorum ama elimden bişy gelmedi. Herkes bişey dedi sanki beni keyfimden emzirmiyorum zannettiler. Doktordan daha iyi biliyormş gibi emzirsen daha iyi olurdu falan dediler bebeğe yazık dediler. Hala stres altındayım psikolojik olarak çöktüm 😔
Aybuke Nur234 bende isterdim çocuklarımı anne sütüyle büyütmek ama sütüm olmadı emziremedim ikisinide ikiside yaklaşık 1 ay anne sütü aldı oda mama destekli kızım 3 yaşında mamayla büyüdü oğlumda 8 aylık mama ve ek gıda devam ediyoruz kimsenin bana öyle bişey söylemesine izin vermedim söyleyeninde ağzının payını verirdim
Aybuke Nur234 kimse meraklı değildir kutu kutu mamalara dünya para vermeyi sıcak mı soğuk mu diye mamayi takip etmeyi
Nur8190 Hangi anne bayılır gece yarısı kalk suyunu ayarla ısısını ayarla mama hazırla o arada hele birde kolik bebekse çocuk çatlayana kadar ağlasın Etsin her gittiğim yere termoslar mamalar taşıdım iki çocuğumu da mama ile büyüttüm neler okudum araştırdım denedim yoktu olmadı sütüm ben istemez miydim çocuk ağlarken aç memeni emzir napacaktık aç mı bırakacaktık neler duydu bu kulaklar ne göz yaşları döktüm emziremedigim icin hala icimde uktedir ama bazen olmayınca olmuyo yaşamayanlar boş boş konuşur hiç kulak asmayın
Merveediz18 Fusun_c ay sormayın ya bide benım boyum uzun zayıf bir bayan da değilim bana diyor ki sende süt olmayacak sa kimde olsun 😹😹 dedim doktor bey 6 yıl okul okumuşsunuz ama sütün kilo ve boyla alakası olmadığını okulunu okumama rağmen biliyorum ne alaka yani dedim sustu bişey demedi kendince motive ediyor beni 😹😹😹😹
Mom52 10 gün meme emmişim gerisi hep mama yemişim hatta cici bebe filan. 25 yaşındayım kolay kolay hasta bile olmam. Tabiki zararlı değil
Mikaa16 Nur234 sütü gelmeyen anneler ne yapsın? Neyle doyacaklar bu melekler? Böyle konusanlari duymayın bile. Şimdi ki mamalar anne sütü kalitesinde.
Rika Nur234 bence bu post çok bilinçsiz ve kavgaya sebebiyet vermek için açılmış belli silinmeli bence @NaimeYilmaz
graceshelby Nur234 Bende 8 ay emzirebildim sonra mama verdim bende çok üzüldüm mamaya başlayınca sanki hiç faydasız birsey veriyormusum gibi hissettim hiç de içime sinmiyor hâlâ tabiki zararlı birşey değil o kafada değilim ama ne olursa olsun paketli bir gıda içeriğini ne kadar bilebiliyoruz ki
DevrimciAnne Nur234 ne yaptıysam sütüm olmadı inanılmaz sorunlu gebelik geçirdim doğumumda aynı şekilde oldu sonrası evladım 10 gün yoğun bakımda kaldı 15 gün ne çıktıysa sütümü verdim tabi mamayla ve şimdi sadece mamayla besleniyor kimse kusura bakmasın biz de bilirdik çıkar memeyi ver ağzına doysun gece kalk mama hazırla biberonu yıka mamanın sıcaklığı vs diye geçiyor günlerimiz mama zehir diyenlerin dilleri daha zehir çok şükür mama alacak gücüm varda bebeğim sağlıklı büyüyor bu arada sütü olupta yaramayan annelerde var