Tuba_engn cnm anladığım kadarıyla sen ekran otizm yapar diyenlerden değilsin ,zaten bir çocuk otizm oyuzden ekranda girerse araya daha fazla çıkılmaz hal alıyor değil mi bunu demek istiyorsun sanırım, bende diyorum ki otizm olsa 5 belirti olmazmi enaz çünkü kızım da iletişim sorunu var dediğini tekrarlıyor , bazen mesela model olduğum halde bilinçli bı sekilde dediğini tekrar etmiyor ama istediğini dile getirr algısı iyi gerçekten bilmiyorum ya neden böyle oluyor niye ilerlemiyor uz beler yapılır sohbet becerisi için algı için blmiyorum üzülüyorum
..zeka yönünden bişey çıkarsa dienkorkum bence zeka olsa otiM olsa farklı olmazmi