Tuba_engn yazınızı çok faydalı buldum,sonuna kadar katılıyorum size ve kesinlikle herkesin doğrusu kendinedir,ben bir konuda tek bir doğru olduğuna asla inanmam,çünkü farklı bakış açılarıyla çok şey öğrenebiliriz ve insanlara saygı duyabiliriz.Ben 20 aylık kızıma tüm gün tv açıyorum mecburen çünkü 2 aylık oğlumla da ilgilenmek zorunda kalıyorum ve tek bakıyorum çocuklarıma,ancak kızımın ilgisi pek yok televizyona ve çizgi film seçiyor onları izliyor ama her istediğinde de açmıyorum,şu an tvden öğrenip de kullanmaya çalıştığı birçok kelime var yakında da konuşmaya başlayacağını düşünüyorum.Kızımın dil gelişimini ilerletti hatta.Ama şarkılı videolar bence daha etkili.Doğuştan otizm varsa bir bebekte her türlü kendisini aslında belli ediyor bebeklikte bile göz temasından tutun,algı seviyesi, ebeveyne verdiği tepkilerden çok iyi takip edilirse ortaya çıkabiliyor zaten.