Pirayeada Eylulllllll memnunsunuz dimi sarı kapağa gerek yok size gaz filan yapıyor mu bir’de doyurucu mu bebeğim her saat acıkıyor bebelac gold kullanıyorum
Pirayeada Eylulllllll inşallah bize de yarar daha önce kullandım ama ikinci kullanmam ’da kusma oldu bırakmıştım acaba dedim mama bozuk muydu marketten almıştım ilkini eczaneden bu yüzden sarı kapak arıyorum şuan bebelac gold var bitmek üzere doyurmuyor
Yldrm3105 Pirayeada gri kapak kullanıyorum hatta sarısından haberim yoktu 😂 Memnunum vala bişey yapmadı