Pirayeada Bulunuyor mu onu daha çok övüyorlar önceden öyleymiş sarıymış. Gri kapak olan ishal kusma yapıyormuş doğru mu bu
Boncuk63 Pirayeada gri kapak tam aksine biz de kabızlık ve pişik yaptı aptamile geçtim şimdi de bebeğim aşırı ishal 😞
Balkizlarim Pirayeada grip kapak ta kullandım sarı kapakta çok memnundum ne kabızlık ne ishal ne kusma görmedim 🌾
Pirayeada Boncuk63 bende mamadan yana sukintiliyim aptamil biz de gaz kabızlık yaptı bebelac gold doyurucu değil her saat mama istiyor sma deneyeyim dedim yorumlarda hep kusma ishal yazıyor zaten kusan bebeğim var
Pirayeada Annis-ogul inşallah bizde de olmaz sma doyurucu mama mi peki kaç saatte bir istiyor bebek benim ki her saat acıkıyor doymuyor
Annis-ogul Pirayeada bnm oglum suan 21 aylik sadece gece yatarken veriyorum .sizin ki kac aylik .genelde sma mama doyurucu ama
DurununAnnesiiii Pirayeada sarı kapak hiç kullanmadım 8 aylık kızım doğdugunda 1 kutu aptamil kullandık kabız yaptı. Sonra gri kapak sms kullanmaya başladık çok şükür bir sıkıntı yaşamadım ishal kusma gibi