Kkmd123 Bu çok belirtisi olan bir hastalık. Üstelik lösemi ile falan çok karıştırılıyor. Bazı çocuklarda şiddetli karın ağrısı yapar hatta apandisit ağrısı sanılan bile çok hasta varmış. Yeğenimde karın ağrısı yoktu. Onun bebekliğinden beri yüksek ateşi olurdu. 4-5 yaşlarında da ayak bilekleri şişer ve morarırdı. Ama ara ara olurdu. Meğer bu hastalığın atak dönemleri varmış. Çok halsiz bitkin bir çocuktu. Dışarda oynar akşam sürekli yatardı hali yoktu. İştahsızdı. Hep yanlış teşhisler yüzünden oyalandılar. Sonra bir doktor anladı ve ilacına başladı. Çocuk birden değişti çok şükür. Ömür boyu kullanacak ilacı