Balbademmmmm meme sürekli karnını doyuran rahat bisey sonuçta, bence sütten kesilmesi lazım. Önce emzirme aralığını arttiracak, sonra da tamamen kesecek. Bu arada da ek gıda olarak bence sevdiği ne varsa vermeli sürekli tek bişey de yese. Gittikleri doktor nasıl olup ta raporlu mama başlamamış hayret