elmalikurabiye uyandır canım tabiki yenidoğan bebeklerin 2 saatte midesi boşalır acıkırlarmış. Benim kızım da ilk hafta öyleydi emzirdikten bir saat sonrasına alarm kurardım bi saat uyandırmaya çalışırdım sonuç olarak 2 saatte bir emerdi. Ayaklarını çıtmıkla, kollarını bacaklarını ovala burnunu sık en son çare peçeteyi biraz ıslatıp minik minik yanaklarına boynuna sür. Hemşiremiz öyle yapmıştı ama her zaman yapma bunu bebek üşür gazı olur yada karnı ağrır dedi. Zaten biraz büyünc3 açıktıkça ağlıyorlar. Benim uyanmayan sesi çıkmayan kızımın sesini komşular duyuyormuş geceleri 😀