Hanimlar selam. Kizim 12 gunluk oldu cok sukur. Birnirimize alismaya calisiyoruz. Merak.ettigik bilmedigim tecrubelerinizden yararlanmak istedigim cok sey var ancak en onemlisi emzirme.suan sanirim.
Gece emzirme.rutinim nasil olmali? 2 3 saate alarm kurup kalkiyorum ama bebek uyanmiyor emmiyor. Altini degistiriyorum gazini cikariyorum yine de uyanmiyor. Uyurken de meme almiyor. Kendi haline birakirsam 4 saat araliksiz uyuyor nerdeyse. Ne yapmam lazim? Uyanip beslenmeye mi alistirmali? Kendi haline mi birakmali?