Elmur Desitin mor kutu ebebek te yirmi lira tek sürmede geçiyor kızlar tavsiye ederim düzenli olarak 3 4 gün kullanımdan sonra bisey kalmaz
DerenGrkemYetiker Minikkelebek gavur dediğiniz primanjn ülkemizde kaç ailenin karnını doyurup ekmek verdiğini biliyor musunuz?
Minikkelebek DerenGrkemYetiker bu açıdan bakmak en son aklıma gelen şey.. bebeklerin sağlığından önemli değil hiç birşey.
Alpgdd Sleepyden çok memnundum. Bulamadığım için minies e geçtim. 4 5 numaraya gelince tekrar sleepy e geçer miyim bilmiyorum. Şu an miniesten memnunum.
Betlll Miniktavsan cnm pişik kremi için hametan kullan bide bunun yanına beyaz bi krem veriyo doktorlar vitamin ikisini karıştırıp sür diyo ismini unuttum bezede sleppeyden başla hep onu kullandm hiç bi sıkıntı yaşamadm sleppy zatn en berbat bez araştırmıştım
DKortak Kesinlikle desitin mor renkli olanı. Biz de pisiginde çok zorlandık doktorumuz hem pisik kremi hem de ağrısı için krem önerdi. Travocort ve desitin krem tavsiye ediyorum
EmineA Miniktavsan ben doğduğundan beri sleeppy kullanıyorum çok memnunum sadece bez artık küçük geliyorsa taşma nadir olabiliyor oda sadece idrar yani ve pişiği için margarin kullanmanı öneririm 3 4 sürmede erkisini gösteriyor
17agustosannesi Slepy kullanıyorum hiç pişik olmadı hafiften bi kızarma gördüğümde bepanten krem sürdüm çok güzel bi krem
Seraps Miniktavsan ben goon kullanıyorum. Bu zamlardan önce primadan biraz daha pahalıydı şimdi daha ucuz, o kadar zam gelmedi goon'a. Benim bebeğim de beyaz tenli ve alerjik bir yapısı var ama hiç pişik olmadı aşırı yaz sicaklarina rağmen. Tavsiye ederim.
Ercanekininannesi Bende tam tersi doğduğunda sleepy kullandım pişik yaptı primaya döndüm şuan hiç pişik yok. Biraz büyüyünce belki tekrar sleepy denerim ama şuan 10günlük tekrar pişik olmasını göze alamam. Doktor arkadaşım hametan getirdi 2-3 sürmede geçti pişiği