Haffuse Prensannesiyimm eger alabilirse, iyi olur… Cok gecmisler olsun bu arada, Allah acil siflalar versin🥰
Prensannesiyimm Haffuse Gönderdim canım temassız la ölçüm yaptım 37 çıktı senin dediğini deniycem birde
Berna0612 Prensannesiyimm doktorumuz en iyi ölçerin dijital çubuk ates ölçer olduğunu söylemişti temazsızlar çok yanıltıcı olabiliyor iki kere kullandım hiç faydasını görmedim
Prensannesiyimm Berna0612 Eşim aldı ölçtüm 3 derece fark var arada şuan ateşi çubuk olanla 37 çıktı temassız ile 37 300 çıktı çok şükür düştü ateşi