Prensannesiyimm Hayırlı geceler kızlar oğlumun ateşi var yeni ateş ölçer aldık temassız alını ve boyunu ölcunce 37,700 çıkıyor koltuk altını ölcunce 40 çıkıyor Hangisi doğru temassız Ateş ölçer de nerden olcmeliyiz
Sfk55 Prensannesiyimm eli ayağı buz gibi mi temassız ateş ölçerl3de çok yakından olcersnz sonuç doğru çıkar şakaklarindan ölçün koltuk altı yüksekse genelleme ateşi oluyor amann ihmal etmyn en ufak şüpheniz varsa goturun ilaç verdiniz halde dusmedyse benm bebeğim havale geçirdi
Sinoom Prensannesiyimm ben 2 ayrı doktora sorduğum da alnından olan ölçüm doğru denildi , ayrıca koltuk altı İçin ölçüm yapılan ayrı ateş ölçer varmış o en doğrusuymuş.
Ayso5 Prensannesiyimm amann geçmiş olsun bende bugün ateş ile ve henüz 3 aylık bebegimde olunca epey paniktim ama ben temassız almadım koltuk altından olculenden aldım çünkü annem de hep bunu kullanirdi. Bugun ateş şüphesi olunca hem temassız komşudan deneyip hemde evdeki ile olctum temassız da 2 derece altı gösteriyordu maalesef
Prensannesiyimm Sfk55 Allah korusun her yarım saatte bir ölçüm yapıyorum ilaç veriyorum ve duş aldırıyorum koltuk altı 40 çıktı şimdi duşa soktum gittik kaka tahlili istediler ama yapmadı bende küçükken havale geçirdim kalbim hasar aldı çok korkuyorum uyumamak için kahveler içip duruyorum Allah’ım tüm evlatlarımız korusun inşallah
Prensannesiyimm Sinoom Anladım canım doktorumuza sorucam simdi duş aldırdım alnı ve boynu aynı çıkıyor koltuk altı yüksek çıkıyor
Prensannesiyimm PrenSesim12 Çok teşekkür ederim alnı ve boynu düşük çıkınca bilemedim ne yapacağımı ılık duş aldırdım eşim doktorla konuşuyor şimdi
Sfk55 Prensannesiyimm canım genetik yatkınlık da var oyuzd3n düşmezse riske atma git bir igne yaptır artık anlıyorum ates dusurcye rağmen dusmuyorsa enfeksiyon var genelde boğaz enfeksiyon oluyorz o tedavi edilmeden de ateş düşmüyor ilaca başlasak bile 2-3 gün sürüyor ateş zaten o süreçtedusmynce gidip durumu anlatıp igne vurduyrz serum zor oluyor etki edene kadar da ateşi yükselir diye öyle bir çözüm bulduk
Haffuse Prensannesiyimm alninin tam ortasinda farkli, kenardan farkli olcuyor, tanidigim bircok doktor o dandik koltukalti olanlarinin dogru oldugunu soyluyor… elinizde varsa, bi de onunla olcun…
aylinbb temassız ölçer ile koltuk altından ölçülmez. alnından 2-3 cm uzakta tutup ölçmeniz lazım. em iyisi ya eski tip ateş ölçerler ya da kulak içi
Prensannesiyimm Sfk55 Anladım canım çok geçmiş olsun doktorla konuştuk duştan sonra yine düşmezse getirin demiş inşallah düşer de gerek kalmaz
Miyonunannesi Prensannesiyimm canım kullandıgın ölçer koltuk altı için olan değilse orayı onla ölçmek dogru değil alında şakak bölgesi en doğru sonucu verır orayı olçebilirsin koltuk altıda katlanmıs halde olan bi bölge oldugu için ekstra sıcak cıkmasıda normal Ölçerken cok yaklastırarak olcmekte dogru değil en az 5 cm olmalı
Haffuse Prensannesiyimm eger alabilirse, iyi olur… Cok gecmisler olsun bu arada, Allah acil siflalar versin🥰