Mehtaptuana10 estağfirullah olur mu öyle şey burada birbirimizin tecrübelerinden yararlanmak için yazıyoruz. 😊Evet benimki sadece tahmin doktorum tam olarak yönlendirme yapmadığı ve üzerinde durmadığı için deneyimi olan annelere sormak istedim. Ama kendimi eksik ifade etmişim çünkü diğer belirtilerden bazıları olduğu için bu son yaşadığım meme reddi ve ishalle birlikte besin alerjisinden şüphelendim. Bizde de kulakta ve yanakta kuruluk, kilo alamama, huzursuzluk gibi şikayetler var. Gaz sancıları ilk zamanlar gibi şiddetli diyemem ama göğüsümü fazla emdiğinde daha çok oluyordu. Diyet konusunda da haklısınız bilmeden diyet yapmak zor. Ama doktorumuzun önerisiyle gözlemlemek adına yapmayı düşünüyorum. En azından sadece süt ürünleri. Alerji doktoru araştıracağım ben de emin olmak için. Teşekkür ederim 🙏🏻