Bebeğim 3 ay 17 günlük. 2.5 aylık olduğundan beri mememi 2-3 dk emip ayaklarını itip çekmeye başlıyor. Başlarda sağıp verdim ama zorlanmaya başlayınca doktorum mama takviyesiyle ilerlememi, emmek istemediğinde zorlamamamı söyledi. Şimdi 3 gündür ishali var kakası önce sulu kötü kokuluydu. Sonra sarı içinde beyaz parçacıklı hafif mukuslu oldu. günde 9-10 kez kaka yapıyor. Normalde günde 1-2 kez yapardı. İlk 2 gün bez doluyordu bugün çok çok az kaka yapıyor ama yine de sayı olarak fazla. Bugün doktora götürdüm gaita testi yapıldı. Mikrobik bir durum değilmiş, viral bir enfeksiyon dedi doktorumuz. Benim aklım besin alerjisine takılıyor ama testte mukus gözükmemiş. Şimdilik doktorumuz üzerinde durmak istemedi. Kilo alımı normal ama alt sınırda, memede gece sorun yok ama gündüzleri 2-3dk kalıp ayaklarını çekip ağlıyor ve ishal. Böyle bir durum yaşayan var mı? Sizce ishali hariç tutarsak meme reddi mi yoksa alerji mi? Sütüm artık iyice azalmaya başladı emmediği için ne yapacağım bilmiyorum.