GmzSnn Bircan34 belki ile olacak şeymi bu sizin aklınız cidden çalışmıyo kilo tablosunda normal gözüken bir kilodaki bebeğe sütüm yaramıyo kilo almıyo diyosanız aklınızdan zorunuz war demektir hala saçmalıyosunuz etiketlemeyin beni postunuza girmek zorunda kalıyorum
Bircan34 GmzSnn terbiyeli konuşun seviyenize inemicem. siz benim postuma niye yorum yapıyorsunuz zaten çıkın gidin.
Istesimdibasliyoruzbalbebek Kizlar kilo ve boy yazmissiniz ama bna boyunu hic olcmediler 6 aydan once olcmuyoruz dediler sadece kilosuna kafa olcusune bakiyolar istedigim halde ypmadilar siz soyluyomusunuz yoksa zaten ypiliyor mu
GmzSnn Istesimdibasliyoruzbalbebek bazı yerlerde öyleymiş boy ölçmüyolarmış bende geçenlerde duymuştum
Asafeymeninannesi Istesimdibasliyoruzbalbebek Söylememize gerek kalmadan yapıyorlar ki yapılması gerekiyor
Asafeymeninannesi Bircan34 Benim oğlan 2 aylıkken 5.100 grmdı. Sonradan kilo alımı yavaşladı ne yazık ki. Kilosunu kafaya takma annesi. Sağlığıyla ilgili herhangi bir problemi yoksa zamanla alır inşaAllah 🙏 ☺️ Sağlıklı olması kilo almasından daha iyi🤞
Istesimdibasliyoruzbalbebek Asafeymeninannesi hic olcmediler sordmda 6 aydan once olculmuyo ddi ne alakaysa
Istesimdibasliyoruzbalbebek Asafeymeninannesi hic olcmediler sordmda 6 aydan once olculmuyo ddi ne alakaysa
Istesimdibasliyoruzbalbebek Asafeymeninannesi hic olcmediler sordmda 6 aydan once olculmuyo ddi ne alakaysa
Sakura-chan GmzSnn benimki kilolu olmasa bile çok beyaz tenli kolları hafif boğumlu . Dün hastaneye gittik mahvettiler damarı bulamadılar .kilo iyi bişey değil 😰
Gyed GmzSnn bu farklı bir konu egerki gerçekten senin dediğin gibiyse allah biliyo oda onun sorunu birşey diyemeyiz biz çözüm öneriyoruz ben mama önermedim sütünü tavsiye ettim gerisine karismam