Bircan34 Arkadaşlar bebeğim bugün 2 aylık oldu, 2 gün önce aşı için sağlık ocağına gittik kilosu 4.200 çıktı. Boyu 55 cm. Bana az geldi. Sadece anne sütü ile besleniyor.Nasıl kilo aldırabilirim? Önerilerinizi bekliyorum 💐
Gyed Bircan34 sadece anne sütü alıyorsa sık sık emzir emzirdikten sonra kalan sütünü sağ kaşıkla ver kalan süt yağlı oluyor ben öyle yaptım 3 aylık kızım 6300 kg maşallah kızıma 63 cm boyu
[silindi] Bircan34 bence doktor normal diyorsa sıkıntı yapma her bünye bir değil demekki Zayıf bir insan olucak kafaya takma bence
GmzSnn Bircan34 size mi az geldi kaç kilo olmasını isterdiniz acaba 🤪 doktora az gelmemiş anlaşılan size gelmiş sadece tüh çok zor
GmzSnn Gyed bebekleri sürekli şişirmeye uğraşmaktan wazgeçsinler ✋🏻 Hayır normal gaaayet normal kiloda böyle yazanlardan şüphe edşyorum kilo alması için mamayı dayıyolarmı acaba gereğinden fazlamı zorluyolar içsin şişsin diye cidden korkuyorum
Bircan34 GmzSnn sadece anne sütü ile besleniyor kısmını okumadınız heralde kimsenin mama dayadığı yok. kimsenin evladını annesinden daha iyi kimse düşünemez Benim evladımı da benden iyi kimse düşünemez. Korkmanıza gerek yok.
Gyed GmzSnn bu farklı bir konu egerki gerçekten senin dediğin gibiyse allah biliyo oda onun sorunu birşey diyemeyiz biz çözüm öneriyoruz ben mama önermedim sütünü tavsiye ettim gerisine karismam
Bircan34 GmzSnn löp löp etli olsun demedim zaten, biraz daha alabilir. Sütüm yaramıyor olabilir. Yada bu şekilde ters ters konuşacağınıza sadece destek olup merak etme kilosu iyi sağlıkla büyüt diyebilirsiniz. Sinir olduğunuz bi mevzu ise hiç cevap vermeyebilirsiniz moral bozmaya gerek yok yani
Sakura-chan GmzSnn benimki kilolu olmasa bile çok beyaz tenli kolları hafif boğumlu . Dün hastaneye gittik mahvettiler damarı bulamadılar .kilo iyi bişey değil 😰
GmzSnn Bircan34 yüzlerce kişiye kilosu iyi demekten yorulduk ama sizde aramaya kilo yazın görün bi ton post war
GmzSnn Bircan34 o zaman emzirmekten başka nasıl kilo aldıracaksınkz ki sorunuz aşırı saçma olmuyomu ?
GmzSnn Bircan34 belki ile olacak şeymi bu sizin aklınız cidden çalışmıyo kilo tablosunda normal gözüken bir kilodaki bebeğe sütüm yaramıyo kilo almıyo diyosanız aklınızdan zorunuz war demektir hala saçmalıyosunuz etiketlemeyin beni postunuza girmek zorunda kalıyorum