Aleyya bizde iştah konusunda çok şükür sıkıntı yokta 5 gün sonra 10 aylık olacak uzun zamandır huysuz bıktım gerçekten bazen Allah günah yazmasın isyan ediyorum bu sefer bebeğe de sinir yansıyor e o da yine huysuz olıyo. Bu döngü 1 aydır var böyle, 😂